Tarife

Tarifele sunt exprimate in lei fara TVA – neplatitor de TVA

A. Evidenta financiar contabila pentru societati comerciale:
1.Volumul de activitate al clientului *                                         
- fara activitate:                                               50 lei/luna;
- pana la 100 de inregistrari contabile:           150 - 250 lei/luna, in functie de obiectul de activitate;
- pana la 300 de inregistrai contabile:             250 - 500 lei/luna, in functie de obiectul de activitate;
- peste 300 de inregistrari contabile:              tariful de majoreaza cu 50 lei/luna pentru orice fractie mai mare de 300 de inregistrari contabile.

2.Intocmire dosar inventariere anuala:               75 lei/an.
3.Intocmire bilant contabil la semestru:            100 - 300 lei, in functie de volumul de activitate.
4.Intocmire situatii financiare anuale si a anexelor aferente: 200 - 500 lei, in functie de volumul de activitate.

*Numarul de inregistrari contabile este evidentiat in Registrul Jurnal predat clientului in format electronic.


B. Evidenta financiar contabila pentru Persoane Fizice Autorizate (PFA):
 
Volumul de actvitate al clientului*:
- pana la 50 de inregistrari contabile:  50 - 100 lei/luna**;
- intre 51 si 100 de inregistrari contabile: 150 - 250 lei/luna;
- intre 101 si 200 de inregistrari contabile: 250 - 350 lei/luna;
- peste 200 de inregistrari contabile: negociabil in functie de complexitatea activitatii.

*Numarul de inregistrari contabile este evidentiat in Registrul Jurnal de Incasari si Plati predate clientului in format electronic.
**Tariful este in functie de tipul de PFA, platitor sau nu de TVA.


 C. Servicii de salarizare*:
1.Deschidere contract individual de munca:                           20 lei/salariat.
2.Inchidere contract individual de munca:                              10 lei/salariat.
3.Intocmire acte aditionale:                                                     10 lei/salariat.
4.Intocmire adeverinte de salariat:                                          10 lei/salariat.
5.Intocmire state de plata si pontaj:                                         20 lei/luna.
6.Inregistrare concedii medicale:                                            10 lei/salariat.
7.Alte modificari ale datelor din Revisal
 (exemplu:modificare/corectie date angajator/salariat etc.):   10 lei/eveniment.
*Aceste tarife includ si depunerea on-line a Revisal si a declaratiei 112.
 
Costurile ocazionate de prestarea acestor servicii cu materiale consumabile (registre, copii xerox, scanare documente, dosare, bibliorafturi, papetarie) sunt evaluate la suma de 100 de lei/an. Aceasta suma se achita o singura data pe an la semnarea/reinnoirea contractului.