A. Evidenta financiar
contabila pentru societati comerciale:
1.Volumul de activitate al clientului * - fara activitate: 50 lei/luna;
- pana la 100 de inregistrari contabile: 150 - 250 lei/luna, in functie de obiectul de activitate;
- pana la 300 de inregistrai contabile: 250 - 500 lei/luna, in functie de obiectul de activitate;
- peste 300 de inregistrari contabile: tariful de majoreaza cu 50 lei/luna pentru orice fractie mai mare de 300 de inregistrari contabile.
2.Intocmire dosar inventariere anuala: 75 lei/an.
3.Intocmire bilant contabil la semestru: 100 - 300 lei, in functie de volumul de activitate.
4.Intocmire situatii financiare anuale si a anexelor aferente: 200 - 500 lei, in functie de volumul de activitate.
*Numarul de inregistrari contabile este evidentiat in Registrul Jurnal predat clientului in format electronic.
B. Evidenta financiar
contabila pentru Persoane Fizice Autorizate (PFA):
- pana la 50 de inregistrari contabile: 50 - 100 lei/luna**;
- intre 51 si 100 de inregistrari contabile: 150 - 250 lei/luna;
- intre 101 si 200 de inregistrari contabile: 250 - 350 lei/luna;
- peste 200 de inregistrari contabile: negociabil in functie de complexitatea activitatii.
*Numarul de inregistrari contabile este evidentiat in Registrul Jurnal de Incasari si Plati predate clientului in format electronic.
**Tariful este in functie de tipul de PFA, platitor sau nu de TVA.
C. Servicii de
salarizare*:
1.Deschidere contract individual de munca: 20 lei/salariat.
2.Inchidere contract individual de munca: 10 lei/salariat.
3.Intocmire acte aditionale: 10 lei/salariat.
4.Intocmire adeverinte de salariat: 10 lei/salariat.
5.Intocmire state de plata si pontaj: 20 lei/luna.
6.Inregistrare concedii medicale: 10 lei/salariat.
7.Alte modificari ale datelor din Revisal
(exemplu:modificare/corectie date angajator/salariat etc.): 10 lei/eveniment.
*Aceste tarife includ si depunerea on-line a Revisal si a declaratiei 112.
Costurile
ocazionate de prestarea acestor servicii cu materiale consumabile (registre,
copii xerox, scanare documente, dosare, bibliorafturi, papetarie) sunt evaluate
la suma de 100 de lei/an. Aceasta suma se achita o singura data pe an la
semnarea/reinnoirea contractului.